lørdag 31. oktober 2009

Paper Cut. Eller en ny scene fra New Moon om du vil.

Det ser ut til å være julaften sånn cirka annenhver dag. Helt ok for meg.


Fra twilightbritneyfan1.

Og her er videoen fra MTV. På sidene til MTV måtte jeg lide meg gjennom en 30 sekunders reklame for Malaysia før jeg fikk se godsakene. Aldri har hvite strender og palmesus vært så malplassert.



Blogger driver og ramler ned og kræsjer hele tiden. Så jeg tar noen timer i den virkelige verden. Du vet. Kjæreste. Husvask. Innkjøp. Og da er det tid for Halloween! Siste innkjøp før New Moonpremieren! Generell hotness! Wohoo!

3 kommentarer:

  1. Der var du ja :) Har det virkelig bare gått et døgn? det virket som siden var nede en evighet, haha!

    SvarSlett
  2. bra å se at eg ikkje e aleina om å via livet mitt t Robert;) elske bloggen din, å lese den kvar dag) ser hvertfall på videoene;) N A M !

    aaanyway.. her e litt av bok nr 5 hvis du ikkje har lest det;)
    http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf

    SvarSlett
  3. Takk, Kine:-)

    Jeg fikk til å lese kommentarene i helga, fordi de kommer på e-post også, men jeg kom altså ikke inn på min egen blogg. Så frustrerende! Men litt godt å bli savnet også, da:-)

    SvarSlett