mandag 2. november 2009

God morgen! Og ni minutter med New Moon.

Aaaaaaaaaaaarghhhh. Bloggen min kollapset fullstendig i helgen. På lørdag var den ikke der i det hele tatt, og i går så jeg den, men fikk ikke lov til å skrive noe. Er. Det. Mulig. Jeg vet ikke helt hva det var, men det kan ha vært noe med Java. Whatev.

Helgen har handlet om...Robert Pattinson. Og visse bilder jeg skal poste og yogapuste over om litt. Og så skal jeg skrive alt det jeg skulle ha skrevet i helgen. I hvert fall noe av det.

Og så må jeg bare fortelle en god historie. Det var jo Halloween på lørdag, og kjæresten min skulle være Dracula. Og nei, jeg forsøkte ikke en gang å overtale han til å være en annen vampyr...Men jeg hadde ansvaret for teatersminken, og kom tilfeldigvis til å kjøpe teatersminke av typen 'sparkly white' i stedet for hvit. Jeg har mao kanskje ikke fått blogget i helgen, men jeg har tilbragt helgen med en glitrende vampyr. Ikke verst, hva?

Jeg fant denne videoen på lørdag, og fikk tak i den igjen i dag via en russisk kanal. Vi snakker ni minutter New Moon - alle de kjente klippene satt sammen i kronologisk rekkefølge.


Fra SultanaSkh.

Og det er virkelig bare 17 dager igjen! Og i dag skal det kjøpes billetter! Wohoo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar