tirsdag 10. november 2009

30 sekunder ny New Moontrailer

Dette er den siste - og hittil fjerde - New Moontraileren. Og ja, det er bare 9 dager igjen. Og ja, jeg var akkurat Team Jacob i femten sekunder.

For ikke å snakke om sommerfuglene jeg har i magen akkurat nå.


Fra OfficialTwilightFilm.

Og for å være helt sikker på at ingen går glipp av noe (og siden disse videoene blir tatt ned fra youtube like fort som de postes) - her er i kulissene med Volturi og varulvene en gang til. Og i god kvalitet:




Disse er også fra OfficialTwilightFilm.

De nesten ti minuttene med ikke fullt-så-offiselt-i-kulissene som også ble tatt ned ganske fort, finner du nå her.

2 kommentarer:

  1. Er det jeg som har vært helt i syvende himmel på de tidligere trailerene...eller er det her den første med en inrostemme på? For i så fall, wow - det la ikke jeg merke til før nå. Og: "gotta go, have a vampire to kill" :D

    SvarSlett
  2. Det er en fyr som snakker på den forrige også, men underveis, og ikke så mye:
    http://www.youtube.com/watchv=QDvQzwK5Ks8

    Og Jacob er bare så bra! Det er en grunn til at jeg smelter her jeg sitter:-)

    SvarSlett