tirsdag 10. november 2009

Ikke en dag uten Robert Pattinson. Og de andre.

Alle snakker om Robert Pattinson. The Times, for eksempel.

Her er noen intervjusnutter fra MTV som jeg fant borte hos New Moon Movie. Det er flere som kommer etter hverandre, så sørg for å se alt:



MTV stiller også spørsmålet Is Edward Cullen A Jerk? Jeg visste det ville komme. Det hele er ledd i Team Jacobkonspirasjonen som ruller over oss med Hollywoodsk kraft (hvis Hollywoodsk er et ord).

CNN har også snakket med Rob. Og de andre. Men valgte å ikke la seg lime inn på min blogg av mystiske, tekniske årsaker. Men med ABC går det bra:


Via FePattz2.

Og why not. Tayob viser muskler.



Og siden jeg er i gang, hvorfor ikke nevne at varulvgutta (det er så mye kulere å si Wolf Pack, men jeg prøver virkelig å skrive på norsk, i hvert fall det meste av tiden) også er intervjuet. Det samme er Melissa Rosenberg, og hun snakker blant annet om småting som hvilke scener som er nye eller endret i forhold til boka og...frieriene!!! Og jeg siterer:

"The proposal comes into the end of New Moon, and that is the first proposal. Absolutely in Eclipse, the proposal when they’re on the bed, yes -- to me, that was a quintessential scene from the book. When Edward gets on his knees, with his mother’s ring, and she says yes -- that was one of the most romantic scenes that Stephenie wrote in all four books."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar