tirsdag 10. november 2009

Uh...ok...mer Rob. I dag: det HELE MENNESKET Robert Pattinson

Dette er enda en stakkars-Robert-Pattinson-video. Og jeg sier enda en, ikke fordi jeg har postet så mange av dem, men tro meg, de finnes der ute. Sammen med Respect Rob-kampanjen jeg heller ikke har snakket om, men som har eksistert helt siden Robert Pattinson ikke ble påkjørt av en drosje i New York i sommer.

Postingen av denne videoen er ikke for å støtte den kampanjen, heller mer fordi jeg må gjøre bot for min sikling på Tayob den siste måneden det siste kvarteret. Men aller mest fordi Rob er skikkelig HOT i den, selv om den handler om at han er et offer. Så jeg hadde i hvert fall fintfølelse nok til å ikke poste den som en vanlig HOT Robvideo. Selv om den altså er HOT. Og sa jeg at han er HOT?


Fra lostimortal2.

Jeg tror, og støtter meg her på siste dagers intervjuer med oppegående, friske og blide Twilightstjerner, at dette er filmstjerner med sunn fornuft, god virkelighetorientering og bena plantet godt på jorda. Og som forhåpentligvis ikke ender opp på Rehab eller i armkroken til Paris Hilton eller noe annet fælt. La meg her legge til at en kvart valium i ny og ne bare er et sunnhetstegn.

Men likevel fikk alt dette meg til å tenke at jeg kanskje ikke alltid fremstår som så dyp og filosofisk og respektfull når jeg blogger om Robert Pattinson eller de andre hottiene i Twilight, True Blood eller whatev. Vanligvis er jeg jo en klok, analytisk og dypt innsiktsfull kvinne som antakelig har lest like mange klassikere som Robert Pattinson, det forsvinner liksom bare litt hver gang jeg åpner youtubekontoen min.


Bilde fra jentene borte hos twilightheaded. Som faktisk har skrevet til meg og spurt meg om hva yogapust betyr. Helt sant LOL

Så for å være på den sikre siden, vil jeg bare si følgende før jeg nå kaster meg ut i en tre ukers premierefeiring/pustestans/generell sikling/forventet uhemmede tilbedelse og alt annet jeg kan komme til å finne på i the name of RobLUV og TwilightLUV og alt som er godt her i verden:

Kjære Robert Pattinson,

Jeg respekter deg som menneske og modell, og får ikke dårligere tanker om din manndom selv om Vanity Fair tvinger deg til å drikke wtf jenteøl Corona og gjøre annet dilldall på bildene sine.

Jeg respekter deg og dine valg som skuespiller, selv om de fikk deg til å ha på deg en rød badekåpe i stedet for en kul Draculakappe når du besøker Volturi i New Moonfilmen.

Og jeg respekterer din rett til privatliv, selv om jeg stadig grafser i RobStenrykter (noe må jo en blogger skrive om), Hot Hobo Love, og innimellom må poste paparazzibilder av deg selv om jeg vet det er syndig og min eneste begrunnelse er at du er for nydelig til å la være å gjøre det.

Jeg respekterer deg, Rob, som det hele mennesket du er. Det hele, HOTTE mennesket du er, mener jeg.

3 kommentarer:

  1. Bare to små innspill:
    1. Corona er ikke et jenteøl - tenk så kjønnsstereotypt/-kjipt! Derimot er det et skikkelig homoøl. Eller fitteøl, om du vil. Som amerikanerne ville sagt et "pantsy ass beer". (Skal du rakke ned på noen så gjør det ordentlig. Bøgøl, soperøl, fruity ass beer, flatbanker-øl, eller alternativt rompeøl. Skjønner hvor jeg vil hen? "Jenteøl"... Hah!
    2. Lenge siden jeg har sett deg. Lyst til å gå på kino en dag? Hører det er en ny slik måne-film ute, og siden du liker både han Pattinson og slike vampyrgreier, kan jeg røpe at begge er forbilledlig behandlet i den filmen jeg tenker på. Alternativt kan vi gå på "Jul i Blåfjell" eller noe. You decide.
    Koz og klemz og alt som er lesbete.
    Sveits.

    SvarSlett
  2. Hahahaha!

    1. Jeg legger meg flat og erkjenner at jeg må bli grovere i språket. Dessuten må jeg visst ut av boksen med mine heteroseksuelle stereotypier og rett og slett slenge mer dritt:-)
    2. Jeg blir gjerne med på Jul i Blåfjell.

    SvarSlett