fredag 27. november 2009

99 % Edward

Jeg legger meg flat og erkjenner at det handler altfor lite om Edward. Og det er noe jeg ikke kan leve med. Så her er han, 99 % - Bella lurte seg inn på et av bildene, i all sin prakt, nærmere bestemt New Moon film-Edward.

En liten fugl ønsket seg åpningsscene-Edward, også kjent som Drømme-Edward eller Jane Austen-Edward, første akt:







Som om jeg aldri eksisterte-Edward.


Stay the hell out of my head-Edward.


Til slutt min favoritt (eneste konkurrenter er Volterra-Edward på sitt hotteste og Twilight-Edward på parkeringsplass, del 1 og 2 og Twilight-skoleball-Edward):

Parkeringsplass-Edward.

Alle bildene er fra Twilight Guide.

4 kommentarer:

  1. 1000 takk!!! Det er bare noe med den åpningsscene-Edward'en når han sakte kommer ut i lysningen som gir meg et fysisk sug i magen. Det suget gir seg jo ikke så lenge han er på lerretet, men allikevel..

    Frakken er det ikke mange som kunne kommet unna med, men ALT kler den smukke!!

    SvarSlett
  2. Ååh jeg elsker Volterra-Edward !!
    Kunne du ikke ha slengt med et bilde av ham der? :-D :-D

    SvarSlett
  3. Håper du hadde det hyggelig på kino ikveld ;) Imorgen er det min tur igjen. Og så fikk jeg mail fra ei ista som lurte på om vi skulle gå sammen til uka! Juhuuu!

    Jeg tenkte på en ting... det er jo så lenge å vente på Eclipse, men når tror du de slipper de første smakebitene? Kan det være sånn ca februar...?

    SvarSlett
  4. Jeg skal se hva jeg kan gjøre med Volterra-Edward. Fant noen bilder i går, men av dårlig kvalitet. Men jeg får tak i screencaps av alt som har vært i trailerne.

    Eclipse. Mens vi har vært besatt av New Moon har de spilt inn Eclipse i stillhet. Det var også et veldig lukket sett, med lite set-stalking og rykter - drav ingen nyheter heller.

    Men jeg tipper at vi nå skal være opptatt av filmen, så skal vi være besatt av dvd'en, og så skal det handle om Eclipse. Det er i hvert fall slik jeg ville tenkt!

    Men jeg håper jeg tar feil, for dvd'en kommer ikke før - WTF - 24. mars 2010.

    SvarSlett