lørdag 28. november 2009

Jeg koser meg ikke, men det ER Robert Pattinson

Lørdag formiddag er mitt favorittidspunkt. Vanligvis sitter jeg og koser meg med en kopp te og surfer på nett og ser de Twilightintervjuene jeg ikke rakk å se i løpet av uka (sjokkerende, men det skjer). Denne helgen er det ganske stille, fordi det er Thanksgiving i USA, og de fleste Twilightbloggene jeg følger er amerikanske og for opptatt av å spise kalkun til å blogge, men jeg tenkte det kanskje fortsatt lå noen intervjuperler der ute og ventet på å bli plukket opp av meg.

Jeg var ikke så heldig.

I stedet fant jeg dette. Og jeg kan forsikre om at jeg IKKE koste meg da jeg så det. Det. Var. Vondt. Å. Se. På. Og flaut. Selv om Robert Pattinson har vært flauere. Mye flauere. Og blitt utsatt for mye C-R-A-P.

Jeg har sett fryktelige intervju fra Japan tidligere, men dette er det verste jeg har sett til nå. I tillegg tror jeg Taylor Lautner fint kan legge til en ny fankategori sammen med "screamers", "criers" og "hyperventilators/passing out'ers" - nemlig "awkwarders" (selv om jeg tror jeg så noen tårer helt på slutten).


Fra lashunda84 via Robsessed.

Kjære Japan,

dere har klart det før. Hvorfor kan jeg ikke få mer av dette?

Jeg visste jeg i stedet skulle ha brukt tiden til å skrive den der dyptpløyende analysen av Robert Pattinsons hår. Årets artikkel, liksom. Jeg har jo alltids romjulen!

*Crap. Jeg blogger ALTFOR lite om Robs hår. Folk vil tro at dette bare er en lekeblogg. Kan ikke ha en Twilightblogg uten å snakke om håret! Må skjerpe meg nå. Ta meg sammen. Håret....Ahhhh....Men jeg brukte jo Robert Pattinsons hårprodukt på premieren. Det må jo telle for noe...Tenk å sniffe ned i håret hans...OMR...*

2 kommentarer:

  1. Jeg klarte ikke se intervjuet fra Japan... får se om jeg klarer å se resten en annen gang, men dette var skikkelig ille! Og jeg kom ikke lenger enn til miminga av den flua eller hva det var!!

    Ang håret til Rob, jeg så (og kun fordi det handlet om New Moon) "Fashion police: New Moon" på E! inatt (det har gått hundre ganger tidligere også, du har sikkert sett det). Der snakket de iallefall om håret hans, at det var bra at han dro fingrene gjennom det så mye fordi det var bra for håret med det naturlige "fettet" fra hender som gjør håret fin :)

    Det var også intrevju med hun som bestemte kostymene i filmen. Egentlig interessant, men sikkert gammelt nytt for visse andre som støvsuger nettet for sånn informasjon hele tiden, hihi ;))

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg ser ganske mye, men ikke ALT! Jeg tror jeg er rimelig oppdatert, og bruker mye tid på nettet, men går nok også glipp av en del. Heldigvis abonnerer jeg på masse gode kanaler på youtube, og får tips av folk. Men disse to har jeg IKKE sett:-)

    Men jeg postet 'Fashion police Men in black' - om Twilightgutta på premieren i forrige uke, og jeg så denne om KStew, med litt Rob (inkludert håret) her om dagen

    http://www.youtube.com/watch?v=xd_H98nrwgM

    SvarSlett