onsdag 18. november 2009

Dagens New Moon mania videoer

Jeg fortsetter å se premierevideoer dagen lang, og her er de jeg likte best i dag!

Varulvene på den røde løperen - inkludert Tinsel Corey - og mitt første videomøte med Leah og Seth (deres eksistens ignorert til nå pga andre prioriteringer:-)


Fra FePattz2.

Stephenie Meyer er Team begge deler og støtter objektifiseringen av menn i Twilightsagaen. Wohoo Stephenie!


Også FePattz2.

Litt objektifisering. Jeg liker særlig når de begynner å snakke om Taylor, mens kameraet ikke klarer å slippe Rob (det er i hvert fall versjonen i mitt hode):


FePattz2.

Robert Pattinson slår et slag for at Twilight ikke bare er for jenter:


Fra EyeBiteTV.


Denne er med utelukkende fordi Rob snakker om sine fremtidige barnebarn fra 2:10. I kor: O-M-R! Tenk dette, men med Rob i hovedrollen...


FePattz2.

4 kommentarer:

  1. Det var veldig gøy å se Leah og Seth, jeg hadde nesten glemt dem, enda de begge gjorde så sterkt inntrykk i bøkene!!!

    :) Leste du forresten denne interessante artikkelen?
    http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Movies/11/16/older.twilight.fans/index.html

    SvarSlett
  2. Og lille Boo Boo var jo kjempesøt (ikke hot. Der går grensen).

    Ja, jeg leste den i dag og tenkte å blogge om den. Den gir mot og styrke!

    SvarSlett
  3. En ting til... leste igjennom kommentarene på ROBsessed eller RPlife, husker ikke hvor, men der sto det at Daily Mail har kommet med en review.... Ikke særlig positiv, men jeg ble sur og tverr over artikkelforfatterens tydelige mangel på kunnskap om hva boken faktisk handler om... Latterliggjøring var det rett og slett!!

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/reviews/article-1228856/Twilight-New-Moon-First-review-long-awaited-sequel.html

    SvarSlett
  4. Uffda, "the film is blatantly aimed at girls between 13 and 15. That’s IQ, by the way, not age."

    Jaja, jeg har lest en endeløs rekke av Twilightslakt også, og på en måte tror jeg det går sport i - hos unge, hippe, mannlige anmeldere - å gjøre narr av Twilightserien. Det er litt stusselig, men alt vi kan gjøre er å le av det...Hemmeligheten er jo at vi kommer til å like filmen uansett, fordi vi allerede er fortapt i hele pakka, og all kritikk bare preller av.

    På sidene til Trondheim kino har filmen allerede fått terningkast 6 av fansen - før premieren!

    SvarSlett