torsdag 19. november 2009

Menigheten anmelder New Moon: Overraskende bra

Endelig noen gode New Moonanmeldelser!

Og de er det meningheten, dvs den norske Twilightbloggen Twilightere som står for. De var så heldige å få gå på pressevisningen i Oslo, og har allerede skrevet sin anmeldelse (host Trondheim kino host som nektet meg å være med på pressevisningen fordi jeg var blogger). De skriver at New Moon overrasker:

"Regissøren Chris Weitz og alle skuespillere har gjort en veldig bra jobb med New Moon. Spesielt Kristen Stewart som spiller Bella Swan mye bedre enn hun gjorde i den første filmen, og jeg ble overrasket over hvor god skuespiller Taylor Lautner faktisk er. Men det var ikke bare Taylor som overrasket, alle de nye skuespillerne var også overraskende flinke."



"Jeg likte hvordan de hadde gjort om på enkelte ting, så det skulle passe mye bedre for film, det gjorde det faktisk bedre og når alle skuespillerne er så flinke, legger man nesten ikke merke til det uansett. Men det er enkelte karakterer man ser lite av, spesielt Cullen familien som jeg kunne tenkt meg å se litt mer av.

Men siden filmen er basert på en bok kan man ikke ha med alt som står i boka, så jeg prøvde og ikke ha alt for høye forventninger til filmen, og ble overrasket når filmen var så mye bedre enn det jeg trodde."

New Moon får terningkast 5 av 6.

Sjekk også ut intervjuet og videoen med Twilighterne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar