søndag 8. november 2009

Midnight Sun. Igjen. Virkelig. Ikke for å mase, men...

Ok. Jeg skal ikke begynne å mase om at alle bør lese Midnight Sun. Jeg regner med at de som ønsker det forlengst har lest den, og de som vil vente på at SMeyer skriver den ferdig ikke kan overtales.


Via Robsessed.

Men jeg må bare si: Midnight Sun gir oss et veldig godt innblikk i Edwards tanker og følelser, og gjør det enklere å forstå handlingene hans i New Moon. Just sayin! Og selv om jeg aldri ville finne på å lokke noen til å lese noe de ikke vil, trenger de jo ikke å finne lenken til manuskriptet.

Darksoulvamp har de siste ukene laget hele 7 videoer viet til Midnight Sun. Den siste videoen er akkurat ferdig. Jeg har ikke postet noen av dem før, men tenkte skitt au, jeg poster alle sammen i en slump så de kan bli sett kronologisk og alle på en gang. Det er sånn jeg liker det.














Alle fra darksoulvamp.

Oppdatert - her er special features:

2 kommentarer:

  1. Aller først; det bildet av Edward er bare helt fantastisk!!! De øynene! *sukk*

    Så skal jeg innrømme at jeg ikke har est Midnight Sun enda... *flau* Jeg drøyde jo ut Breaking Dawn i det uendelige for ikke å bli ferdig, men det måtte jo ta slutt en gang :(

    Men disse videoene om Midnight Sun som du har lagt ut her er jo bare helt fantastiske! Jeg er EGENTLIG ikke så glad i fan-lagde videoer (ikke de som skal gjenskape bøkene, de som kun handler om å dyrke Robert er helt greit, hehe).

    Men disse videoene som sagt, de ble jeg skikkelig fascinert av! Veldig flott laget, en fryd å se på og høre på, og jeg ville bare se mer :)

    SvarSlett
  2. Du vet, Midnight Sunmanuskriptet - selv odet er et uferdig utkast - er en hel, sammenhengende tekst. Du får følelsen av å lese en ferdig bok. Med det unntaket at den stopper brått, midt i boka og du bare dør etter mer...

    SvarSlett