søndag 29. november 2009

Siste runde med intervjuer. For i dag. Tror jeg.

Ok. Jeg har bare postet en brøkdel av det som finnes der ute, men så poster jeg også bare det jeg selv synes er morsomt, fint eller interessant.

Her er noen intervjuer fra premiereuka som er både morsomme, fine og/eller interessante, og som jeg ikke har sett, eller ikke har postet, tidligere. Godt jeg absolutt IKKE har en innleveringsoppgave i morgen:-)

Robert Pattinson snakker om filmene sine:


Fra HottiePattinson via Robsessed.

Robert Pattinson om kjærlighet:


Fra parade.com via Robsessed.

Michael Sheen, Dakota Fanning og Jamie Campbell Bower på Moviefone:


Fra OasisTwilight.

Jeg ELSKER Moviefoneintervjuene - sjekk ut Rob, Taylor og Chris Weitz her du ikke så det første gang.

P.S! De HAR Edwardsminke.

Her er bonusklippene:


Også fra OasisTwilight.

Taylor Lautner hos Jay Leno - om gale fans. Igjen. Og tips om hvor vi kan finne han neste gang:




Begge fra CelebsTvOnline via TwiCrack.

2 kommentarer:

  1. ooh! Hadde ikke sett moviephone med badvamps! Jamie Campbell Bower er nais! ;P

    Forresten, fant en oppsummeringstwitegnestripe. Klokka er masse og jeg måmåmå legge meg, så kanskje du vil lete selv? ;)
    http://jonaha.tumblr.com/post/262397667/yeah-pretty-much-lol

    SvarSlett
  2. Takk!!!

    Postes definitivt:-)

    Tror jeg er Team British Actors.

    SvarSlett