mandag 30. november 2009

Mandag morgen, Twilightsagaen oppsummert og nei, ikke lei av New Moon enda

Aaaaaah!

Vi er i gang med en ny uke. Wohoo! Dette kan være uka jeg ser New Moon for femte (og kanskje sjette?) gang, og får med meg ting som at det kimer i små bjeller hver gang Edward glitrer, eller at klærne til Tayob var sydd litt for små, slik at det skulle se ut som om han ikke rakk å kjøpe klær i samme tempo som han vokste.

Jeg er fortsatt i Twilightnostalgifasen (godt beskrevet av RAoR), men har fått ut av meg det negative jeg ville si, og ser med glede framover på et langt og godt kjærlighetsforhold mellom meg og New Moonfilmen. Selv om jeg ler og koser meg av filmanalyser som "I love RPattz, don't get me wrong, but Taycob's abs were so blindingly awesome that the shirtless Edward scene was pretty much a fail for me. He just can't compete. Maybe the emo-ness interferes with the testosterone needed for ab development or something." Twitarded, selvfølgelig.

Og jeg lastet ABSOLUTT IKKE ned filmen i helgen. Det er jo ulovlig:-)

Miss A sendte meg denne tegneserien, og jeg må jo si at jeg forstår de på "utsiden" som ikke forstår Twilight i det hele tatt. Men de fleste som gir det en sjangs, faller som fluer. Og de fleste av oss er IKKE hysteriske tenåringer. Mer om det senere.

Klikk på bildet for å lese. Bedre kvalitet HER.

Laget av Lucy Knisley, som også laget den FANTASTISKE My Lost Weekend in the Meyer, som jeg postet for en stund siden.

Vi diskuterer fortsatt New Moon hos TB (pluss viktige ting som om det er best å lese bøkene eller se filmene først, og har alle sett hva Harry Clearwater gjør med fingrene på bordplata når han går med på å være med på ulvejakt?) - både her og her.

2 kommentarer:

  1. Godt å lese at det er flere som lar være å laste ned filmen! Hvem er vel interessert i å sitte og se utvalgte scener i kornete format om igjen og om igjen og om igjen...

    Særlig de siste minuttene... om igjen og om igjen... i kornete format, sa jeg det?

    Det er sikkert noen som ser det så mye at de kan dubbe replikkene mens de er på kino! Det skulle iallefall ikke forundre meg det minste!

    SvarSlett