søndag 22. november 2009

Twilight. Den alternative slutten.

Jeg klarte ikke å la være. Jeg bare måtte en liten tur på nett igjen før jeg la meg. Og hadde jeg ikke gjort det ville jeg ikke ha funnet den alternative slutten på Twilight borte hos New Moon Movie før i morgen. O, store skandale, Team Buffy.

Jeg viste den til kjæresten min også, og han lo. Nesten. Men jeg skal ikke dømme for hardt. Han led seg akkurat gjennom New Moon for min skyld, og Lomme-Edward er fortsatt en viktig del av familien vår, så jeg skal ikke tøye det for langt.

3 kommentarer:

  1. Denne var morsom, og det er selvsagt sånn det burde gått med en gang, hehe...

    Vi får være snille med disse mennene som utstår både Twilightprat og Rob-dyrking! Jeg trodde min kjære syns New Moon var helt grei, jeg (det skrev jeg vel i en kommentar her også)... men igår spurte jeg han om han ville bli med og se den igjen! Da klarte han ikke å holde seg lenger og lurte på om jeg ikke var helt FRISK som trodde at HAN ville se den en gang til!!!! Jeg innser at han er høflig og oppfører seg pent innenfor en viss grense, men når den tøyes for langt så sier han stopp. Så lenge han slipper å være så veldig aktiv selv så kan JEG gjøre som jeg vil nemlig. Derfor klager han hverken på lomme-Edward eller Vanity Fair-Rob...

    Dukkene mine ligger forresten alltid fremme, og igår var foreldrene mine innom... pappan min tok dukkene opp og lurte på om dette var Mathea (9 år) sine.... "Ja" svarte jeg og skiftet raskt tema...

    SvarSlett
  2. Men denne var jo fantastisk morsom! :D Jeg lo opp til flere ganger ;P

    SvarSlett
  3. Jeg har gjort det samme, Bente. Altså levert hvite løgner om mitt forhold til Twilight. Da jeg først leste Twilight Widower's post om sin flaue kone, tenkte jeg at det kom aldri ALDRI til å skje med meg - jeg er jo helt åpen til alle rundt meg om min sunne, inspirerende hobby. Trodde jeg.

    http://twilightwidower.blogspot.com/2009/05/twilight-denial.html

    Men så hadde vi middagsselskap med noen venner av min kjære i sommer, der vi diskuterte filmer - inkludert Buffy som alle likte - og gjesten vår (hun var uttalt vampyrfan) spurte hva jeg syntes om Twilight, og jeg svarte "ganske crap", og før jeg fikk sagt "men den er critic-proof, jeg elsker den, jeg er blodfan av Twilight og ikke minst Rob og skal vi snakke om dette resten av kvelden", hadde samtalen gått over i noe annet og jeg fikk liksom aldri rettet det opp.

    Et tu, TB.

    Jeg skammer meg enda.

    SvarSlett