søndag 22. november 2009

Et intervju etter min smak, og der jeg lærer det nye ordet "Godfuck"

For det første gjør jeg Chris Weitz en tjeneste og sprer hans nye ord GODFUCK i eteren (som i "New Moon is a godfuck of a movie"). For det andre liker jeg den røffe og tøffe tonen. For det tredje (og nå skjønner du hva som kommer:) Robert Pattinson. Og her kan jeg antyde en annen bruk av mitt nye ord. Just sayin'.

Jeg liker analysen (som kanskje ikke er heeelt uttalt, men som er fullstendig klar i mitt hode) om at når Jacob tar av seg skjorta og prøver seg på Bella, må Edward ta av seg skjorta også - og toppe det hele med å true med å ta livet av seg for å få henne tilbake.

Dette er friskt!


Fra nogoodtv.


Fra FePattz2.

Mer? NGTV's gamle Twilightintervju er et av de morsomste intervjuene noensinne.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, dette var utrolig morsomt! At hun Carrie Keagan klarte å være så cool og morsom er jo bare så bra!! Så ut som alle hadde det kjempegøy, og det liker vi jo å se :) Det var utrolig pinlig å se den lille snutten med hun journalisten som intervjuet Rob og sammenlignet New Moon og Remeber me. Uttrykket til Rob da...

    SvarSlett
  2. Hun som sammenlignet New Moon og Remember Me hadde ikke peiling! Synes han håndterte det veldig bra. Han jattet ikke med, samtidig som han gjorde det minst mulig pinlig. Et naturtalent!

    SvarSlett