søndag 22. november 2009

New Moonherligheten på youtube er allerede i gang!

På fredag skrev jeg at jeg gledet meg til måneder med youtubeherlighet, et VOILA - Det. Er. I. Gang.

Ikke før er New Moon ute, så har en av mine favorittyoutubevideomakere allerede laget en video med bilder fra filmen. Kvaliteten er litt dårlig - jeg gjetter håndholdt kamera i en asiatisk kinosal LOL - men det er detaljer.


Fra RaggDollish.

Her er enda et godt eksempel på hva jeg mener med youtubeherlighet - Raggdollish og fire andre jenter har dannet FangBangah, og sånn ser det ut når de samarbeider:


Fra FangBangah.

Sjekk også ut hvilke andre godsaker mine youtubefavoritter RaggDollish og tiffanyd666 har bidratt med!

Vi diskuterer fortsatt New Moon litt lenger ned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar