fredag 20. november 2009

Yeah, yeah, Jacob. GO Team Edward!

New Moon topper Trending Topics på twitter akkurat nå, og har gjort det en god stund, med #newmoon på topp ti.

Jeg vet jeg akkurat har bekjent at jeg falt for Jacob i natt, men når Team Jacob nå seiler oppover lista gjør det vondt i hele meg. Og hvor kom alt dette Edwardhatet fra? Det er som om demningen brast og alle som ikke har turt å si "fuck you Edward" plutselig gjør det, for ikke å snakke om alle de som bare vil uttrykke hvor HOT Tayob er i New Moon...Taylor har VIRKELIG fått det til.

Dette er interessant og spennende, men også litt smertefullt. O, svikefulle fans (meg selv inkludert) - hvor er Team Edward når man trenger dem?

GO Team Edward! Woh.


Fra LostImortal2.

2 kommentarer:

  1. TEAM EDWARD!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Takk, Anonym.

    Godt å vite at ikke alle har mistet forstanden:-)

    SvarSlett