tirsdag 1. desember 2009

Månedens fan: Edward Cullen i julegave

Det er 1. desember, og da er tiden kommet til månedens fan. Jeg tror det er mange som vil ha Edward eller Rob under juletreet i år. Selv har jeg moderert ønskene til en helfigurs pappfigur av Edward (se for deg bruksmulighetene!), men tar gjerne til takke med de Robert Pattinsonøredobbene jeg har mast om i månedsvis. Billigere enn gull og diamanter!

Jeg har også ei venninne som ønsker seg den skjorteløse Jacob Blackfiguren (dvs t-skjorta skal være avtagbar, og det gjør vi jo). Vi får se, vi får se...

Andre går...litt lenger.


Fra carrietwilightfan.

6 kommentarer:

  1. *ler meg ihjel*

    Denne var morsom, men kjempesøt også! Må sendes til søstrene mine, de kan spleise på gave til meg i år! Tore blir sikkert med på spleisefesten, han VET det blir en gavepakning for han også til syvende og sist!!!

    SvarSlett
  2. Tror du ikke "noen" (det vil si mannen i mitt i liv) kanskje har lagt inn bud på eBay på de øredobbene?

    De selger papp-Edward både på eBay og Amazon, men Amazon sender ikke til Norge. Men nå har vi kontaktet en selger på eBay for å sjekke om de kan sende til Norge...krysser fingre og tær...

    SvarSlett
  3. Jeg krysser fingrene for deg!! Heldiggris!

    SvarSlett
  4. Jeg. Er. Ekstatisk. Rapport vil komme. Jeg lover.

    SvarSlett
  5. Glemte å si at jeg fikk musematte her om dagen... bestilte på ebay for en evighet siden, men selgeren var vel i Hong Kong mener jeg... Det berømte prom-night-kysset :) Kostet den gedigne sum av ca 5 dollar inkludert porto ;)

    SvarSlett
  6. OMR

    Om Rob er heroin, er eBay en av de viktigste dealerne.

    Jeg er offisielt sjalu:-)

    SvarSlett