torsdag 3. desember 2009

TB's planer for juledekningen av fenomenet Twilight og hva med en Twilightrap?

Vi er på vei inn i ørkenen, aka den store tørken - tiden da alle i Twilightuniverset tar ferie og det verken er premierer eller filminnspillinger på gang. Men fortvil ikke! For det første tror jeg mediemaskinen klarer å dryppe nok ting til at vi stadig får våre nyheter, for det andre er vi ikke ferdige med å se og diskutere New Moon, for ikke snakke om at vi også har endelig - tid til å gjennomføre prosjekt som sammenlignende studier av Twilightboka på engelsk og norsk, eller å fordype oss i enkeltscener i New Moon (host noen som føler seg truffet nå host:-). Og vips er vi over i lekkasjene og forventningene til New Moon på dvd, for ikke å snakke om småting (det var ment ironisk, jeg går av hengslene) som at Remember Me kommer ut.

Nærstudie av Edward.

Fra Twilight Secrets.

Det eneste er at tant og fjasfaktoren kanskje går opp litt - for nå er det tid for parodiene, sangene og de useriøse diskusjonene (i motsetning til...øh...whatev). I tillegg er det straks jul, og jeg som planla en haug dyptpløyende blogginlegg om de BESTE Twilightjulegavene...akkurat som at jeg planla å bli ferdig med alle julegavene i november. La oss si at jeg ble distrahert.

Nærstudie av Robert Pattinsons hender.

Fra Twilight Secrets.

Jeg sitter også på en haug med intervjuer, artikler og videoer fra det siste året som jeg av ulike årsaker aldri fikk rotet meg til å poste, som jeg tenkte å dryppe utover - ønskerepriser og hyggelige gjensyn for de som støvsuger nettet, og nytt og artig for de som havnet sent på Twilightkjøret. Dette blir gøy!

Forslag til førjulsaktivitet: Øve inn denne sangen på jentefest. En sikker vinner.


Fra twinprovcomedy via TwiCrack.

Eller hva med å pugge tidslinjen i Twilighsagaen (takk, miss A) og se om du er like god som jentene som skal konkurrere i Twilight på Kvitt eller dobbelt? Jeg ønsker de i hvert fall lykke til! Hva er bedre enn Twilight som lørdagsunderholdning i de tusen hjem?

2 kommentarer:

  1. Den tidslinjen må pugges ja xD

    SvarSlett
  2. Er det du som skal være med i Kvitt eller dobbelt, eller skal du pugge den for gøy???

    SvarSlett