tirsdag 19. januar 2010

Få Robert Pattinsons stil! Også kjent som: Hvordan få din kjære til å få Robert Pattinsons stil...

Jeg vet, jeg vet, jeg har i største mulige grad ignorert at Robert Pattinson har toppet flere best kledd-lister for 2009 (srsly), men jeg kan ikke dy meg når GQ.com gir oss oppskriften på hvordan man kan få stilen til Robert Pattinson.

Nb! Husk å være slu nå. Det lønner seg ikke å skrive ut bildet og gi det til kjæresten din, eller dra han bort til PC'en. I stedet må du sette deg inn i hvilke plagg det gjelder, for så å liste og lure og snike og lokke kjæresten din inn i stilen.

Det er lov å "krympe" enkelte plagg, eller "miste" dem. Det er også lov å komme hjem med ting du fant på "salget". Bare fantasien setter grenser! Og hvem trenger egentlig en helfigurs papp-Edward når en helt levende versjon er innen rekkevidde?


Fra GQ.com via LTR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar