tirsdag 19. januar 2010

Litt Edward og Bella og Bella og Jacob...Og det brakte meg raskt over til helvete!

Jeg er fristet til å påpeke at dette er ikke-fullt-så-vellykkede-videoer-med-pussige-sangvalg, men det var noe som fascinerte meg med begge to, og dessuten regner det ikke akkurat fantastisk vakre og hjerteskjærende videoer om dagen. Så her er et par - under tvil.

Roxettesangen gir meg flashback til klinedans på lokalet i min pure ungdom...Men så vidt jeg kan huske var det langt mellom Edward'ene:-(


Fra EdwardCullenFan89.

Er det en greie at absolutt alle skal gjøre sin versjon av Umbrella? Jeg synes i hvert fall det er kostelig - den sangen sitter limt på hjernen lenge etter hver gang jeg hører den! Jeg holder en knapp på Lillasyster sin versjon, mens Jacob og Bella må nøye seg med Taylor Swift sin...


Fra spaceheatersftw.

Og for å dra det helt ut på de ikke-Twilightrelaterte viddene? Det er en sannsynlighet for at vi dyrker satan hver gang vi lefler med Rihanna...(les kommentaren til artikkelen i linken). På den annen side - ingen fare! Vi kommer allerede til helvete for å ha leflet med Twilight. Muahahahaha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar