fredag 22. januar 2010

Ukas nyheter bragt til deg fra Twilightbloggeren Team Buffy, ikke minst om den skandinaviske spesialversjonen av New Moon!

Yeah, yeah.

Det har vært en travel uke, med bursdag og alt, og jeg henger litt etter i nyhetsblogginga mi. Dessuten dras jeg hele tiden mot å bare drive med tant og fjas og sikling etter Robert Pattinson (det er IKKE tant og fjas, det er blodig alvor he he) i stedet for å orientere verden om David Slades twitring om at han egentlig ikke har noe å melde eller at Kellan Lutz til stadighet tar av seg skjorta i offentligheten. Er det en eller annen form for jobbsøknad, mon tro? men for all del, fortsett med det!

Men i nok et forsøk på å være Twilightblogger bringer jeg ukas utvalgte nyheter a la TB:

1. MTV har laget lista over 10 Twilightrealterte filmer å glede seg til i 2010 (er det mer enn 10 Twilightrelaterte filmer å glede seg til?). Om Remember Me skriver de:

"All of Hollywood is asking one simple question these days: Can Rob Pattinson open a non-"Twilight" movie? We'll find out soon enough, as he stars alongside Emilie de Ravin in this romantic drama that similarly involves family, tragedy and issues of eternal love — but minus the bloodsucking."

Her kjente jeg med ett at jeg ble litt sur igjen for PG-13-ratingen av filmen. Woh.

Jeg sa det ville bli endel KStew!

Fra kjmchjzun0 via Eclipse Movie.

På lista finner vi også Kristen Stewarts filmer The Runaways og Welcome to the Rileys, Kellan Lutzfilmen Warrior, Jackson Rathbones Girlfriend og The Last Airbender, Anna Kendricks Scott Pilgrim vs. the World, Tayobs Valentine's Day, og Ashley Greenes Skateland.

Åja, også er det en liten film som heter Eclipse! Wohoo!

2. Heat Mag har dratt fram noen av de gode, gamle bildene av Rob og Tayob og laget oppslaget Dodgiest Photoshoots Ever.

Nytes best ved å klikke på det.

Fra Irish Twilight Sisters.

Jeg tror dette er 1 - 1 mellom Rob og Tayob i dårlige bilder, men det finnes da virkelig mye verre bilder av Rob? Muahahahaha.

3. Anna Kendrick gjør meg flau borte hos Rachael Ray.

Rachael Ray er sånn daytime-TV jeg ser på når jeg er hjemme og syk og tilbringer dagen på sofaen. Skikkelig kose-TV. Men jeg får helt vondt av hva kjendisene må gjennomføre av tull og tøys (det finnes verre, med hva-som-helst-Rob i Japan og Rob og Taylor hos Tyra som foreløpige toppunkt på flauhetsskalaen. Og da har jeg fortrengt auksjonen i Cannes). Det fine er at vi får noe annet enn de vanlige spørsmålene...


Fra ljpl1 via Eclipse Movie.

4. Over til noe VIRKELIG viktig. Den skandinaviske utgivelsen av New Moon på DVD! I følge Pattinson Life vil vi få en versjon med 3 DVD'er og masse ekstramateriale. Det er så mye at du bør klikke på lenken for å få med deg alt, men jeg nevner i fleng: Filmen, kommentarspor, lang dokumentar, musikkvideoer, en halv time med utvidede scener, slettede scener, og litt hvordan-laget-vi-filmen. I tillegg er det noen smykker og bokmerker og greier.


Bilde fra Pattinson Life.

Det hele er beskrevet borte hos Twilight Sweden, og det er hos CDON.com herligheten (som skal være i begrenset opplag) kan bestilles.

Muligheten er stor for at jeg bryter sammen og bestiller denne! Det kan da ikke finnes noe med ENDA MER?

1 kommentar:

  1. TUSEN takk for tipset! Nå har jeg bestilt denne på CDON! Jeg hadde allerede forhåndsbestilt den vanlige dvd'en derfra, hehe... Den får jeg gi bort til en som trenger den :)

    SvarSlett