onsdag 24. februar 2010

Hvordan det kommer til å bli, og Moviefone i reprise

Jeg ble veldig opprømt nå, og har allerede laget film i hodet om hvordan det vil bli når Robert Pattinson svarer på spørsmålet mitt.

Sånn blir det:

Pierce, Allen, Emilie og Rob sitter i hver sin lenestol. Stemningen er avslappet og god. Det er et stykke ut i intervjuet. Kanskje 7 minutter.

Pierce: "This question goes to Rob (her flirer de litt, for nesten ALLE spørsmålene har vært til Rob), TB from Norway likes to know if you feel any personal responsibility for global warming?"

Rob: "Uh"

Pierce: "you're so HOT"

Rob (etter en liten tenkepause): "Yes. Yes I do."

Eneste bøyg her er om Rob kan svare ja, for da sier han indirekte at han er hot, og det vil han kanskje ikke innrømme, siden han ikke vil fremstå som en drittsekk.

Ahhhh. Denne fantasien skal jeg kose meg med i dagesvis!

Her er reprisen på Moviefoneintervjuet med Rob, Kristen og Stephenie Meyer fra 2008 (lenka går til originalposten min):


Fra T3SSAx2k8.

Bonusen, der en ikke-fullt-så-fintfølende Rob gjør Kristen oppmerksom på at katten hennes kommer til å dø. Snart.


Fra sharedjeans.

Sjekk også ut Rob, Taylor og Chris Weitz fra i fjor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar