søndag 21. februar 2010

Hvordan se Robert Pattinson LIVE i kveld - på BAFTA

I kveld er det BAFTA (Orange British Academy Film awards fra British Academy of Film and Television Arts) - britenes svar på Oscar.

Kristen Stewart - definitivt på vei opp!

Fra kstewartsource.com via TwiCrack.

Blant de nominerte er våre gode venninner Anna Kendrick for beste kvinnelige birolle i Up in the Air, og Kristen Stewart for Rising Star Award.

Den fabelaktive Anna Kendrick fra Up in the Air.

Fra InStyle via Eclipse movie.

Det viktigste: Kristen Stewart og Robert Pattinson vil være der (jeg er litt usikker på Anna, Robert Pattinson er der). Robert Pattinson skal dele ut en pris, men vi vet ikke hvilken.

La meg understreke hva jeg mener med at Robert Pattinson er der:


Fra Robsessed.

I følge Robsessed vil BAFTA bli sendt på BBC 1 klokka ni - 21 - i kveld. Jeg antar at det er lokal tid - og Storbritannia ligger en time ETTER oss (klokka 21 i London er klokka 22 i Oslo).

Sa jeg at Robert Pattinosn kom til å være der?

Også fra Robsessed.

Film fra den røde løperen kan sees på E! fra klokka fem, og på BBC 3 fra klokka halv åtte.

Her er lenke til en BAFTA live stream, hvis du ikke har tilgang på den rette TV-kanalen.

Det skal også være mulig å se BAFTA på BBCs iPlayer, der den visstnok skal være tilgjengelig i en uke. Oppdatering: Fungerer bare for UK:-(
I tillegg skal Lorabell fra TwiCrack skal twitre live fra den røde løperen. Sjekk ut detaljene her.

Gjett hvem som skal på BAFTA?

Robsessed.

Sjekk ut resten av Oscarbildene fra i fjor borte hos Robsessed. Death by Pattinson. Igjen.

3 kommentarer:

  1. Ånei! Jeg gikk glipp av det! Hvor kan jeg få sett det?

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke funnet noe sted vi kan se hele programmet, så hvis noen kan tipse meg hadde det vært fint!

    Men det ligger mange klipp på youtube, diverse Twilightblogger og på http://www.veoh.com/ (søk etter BAFTA).

    Jeg har skrevet til NRK og spurt om de skal sende programmet (det hender jo sånne ting kommer på NRK 2 eller 3 etterhvert), så får vi se om vi får positivt svar!

    Hvis jeg finner noe - skal jeg poste det med en gang!

    SvarSlett
  3. Jeg fikk svar fra NRK - de har IKKE kjøpt inn showet, så det vil ikke bli vist på NRK.

    Men jeg fant jo alt på youtube!

    SvarSlett