søndag 21. februar 2010

Ukas beste Twilightvideoer

Det deilige med søndag er å ha tid til å sitte i timesvis på nett (som om jeg ikke gjør det hver dag...Ok: Sitte enda flere timer på nett) og se og lese alt jeg ikke har tid til å sjekke ut resten av uka.

Som å se en haug nye Twilightvideoer på youtube. Det her er de jeg likte beste fra siste uke:

Det er vanskelig å ikke bli likt av meg når det handler om Edward og Midnight Sun - og jeg i tillegg liker stemningen i videoen OG får den rette Twilightfilmnostalgien. Tre ting på en gang!


Fra Lostimortal2.

Likevel er den her den beste, selv om den kanskje er litt mer upersonlig og traileraktig (musikken):


Fra LoveUntilWeBleeeed.

Så over til en morsom og frisk en - på mange måter den totale motsetningen til de forrige filmene. Den er med fordi den fikk meg til å smile!

Her er det masse løping i skogen, bare bilder fra New Moon, kryssklippet med løpinga i skogen, skjorteløs Edward, kryssklippet med løpinga i skogen...


Fra xxFoolFeatherxx.

Mer? Sjekk ut disse videoene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar