søndag 21. februar 2010

Kristen Stewart vinner en BAFTA og hva er det med Robert Pattinsons hår?

La meg få unna formalitetene først.

Jeg fikk ikke live streamhelvetet til å virke (fungerer det noengang? Jeg kan huske jeg satt oppe en natt og så på MTV Movie Awards og det falt ned hele tiden, men nå fant jeg ikke fram i det hele tatt...whatev).

Jeg har altså ikke sett det, men dette er hva jeg fant i Twilightbloggosfæren nå i kveld.

Kristen Stewart vant en Rising Star Award fra BAFTA! Wow! Gratulerer!

Her mottar hun prisen og her er vinnerintervjuet.


Via Irish Twilight Sisters.

Her er bilder og film med Kristen Stewart på den røde løperen.


Fra getty images via Irish Twilight Sisters.

Anna Kendrick var også på den røde løperen, men vant ingen pris - den gikk til Mo'nique for Precious (fantastisk film! Velfortjent!).

Så over til Rob.

Verdens dårligste video av Robert Pattinson på den røde løperen - men vi tar det vi får!




Begge fra FePattz.

Hei - vent litt! Hva er det med håret? Jeg drømt om, lengtet etter (hva jeg ville gitt for å få tafset litt på det håret!) og vært av besatt av Robert Pattinsons hår i mange fasonger og retninger, og det har vært mye rart (og mye nydelig, glem ikke det), men det her skjønner jeg bare ikke. WTF???


Fra Irish Twilight Sisters.

Det ser ut som om han har tatt en stor neve av Robert Pattinsons hårprodukt og forsøkt å lage fettsleik. Og mislyktes.

Og hva er det med den ene hårlokken ned i panna?


Via Robsessed. Rens øynene her.

Og enda synes jeg du er det nydeligste noensinne, Rob.

*Er det en spøk? Et veddemål? Forsøker han fortsatt å bli kvitt stempelet som verdens mest sexy mann? Kanaliserer han Charles du Roy fra Bel Ami? Har stylisten røyka hasj? Har Robert Pattinson røyka hasj? Kan vi skylde på valium? Kanskje problemet er at han IKKE tok en valium? Eller to?*

*Og jeg vil fortsatt gjerne ta på det*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar