torsdag 18. februar 2010

Revidert ønskeliste

Kjære Mannen-i-mitt-liv,

nå som du er en uke i Seattle (og savner meg fryktelig), tenkte jeg det ville være en god ide å revidere den gamle Twilightønskelisten min. Ikke at ikke den gamle listen er ugyldig, jeg vil gjerne ha de tingene også - bortsett fra Robert Pattinsonøredobbene, da, de fikk jeg jo til jul av deg, skatten - så teknisk sett snakker vi om en utvidelse:

1. Jeg er stadig på jakt etter nye, subtile måter å uttrykke min fasinasjon for fenomenet Twilight på. Dette er et eksempel på suksess:


Fra etsy.com. Takk, Twilightpusher KE!

2. Jeg vil aller helst ha en helfigurs papp-Edward (Twilight-Edward er å foretrekke), men når det er sagt tar jeg hva som helst. Også den her:


Fra etsy.com.

Denne er bedre, så om du finner noe sånt, blir jeg kjempefornøyd. Denne er tysk, så den er nok best å bestille hjemmefra. Just sayin'.


Fra your-design-shop.com via Eclipse Movie.

3. New Moon brettspillet:



Etter å ha sett videoen endrer jeg ønsket til Twilight+New Moon+Eclipsebrettspillsamlesettet. Det er sikkert en god pakkepris?

4. Jacobfiguren er ikke førstevalget, men duh, han kommer på lista i kraft av sin skjorteløshet. Så dersom du tilfeldigvis treffer på den, kan du jo slå til.


Fra amazon.com.

5. Sist, men absolutt ikke minst. Kjøp Details og Vogue. Ikke gi opp. Bare få tak i det. Tenk at livet mitt avhenger av det.

Sånn ser Details ut:


Fra Details/Norman Jean Roy via Robsessed.

Jeg skjønner at du kanskje ikke ser poenget, men tro meg når jeg sier at dette er de hotteste bildene av Robert Pattinson noensinne motefotografi på grensen til kunst. Et samleobjekt:


Fra cybermelli via Robsessed.

Jeg vet ikke hvordan forsiden på Vogue ser ut, men det handler om filmen Remember Me, Emilie de Ravin og han der Pattinson. Se etter noe som ligner på det her:


Vogue via Eclipse Movie.

Jeg er beskjeden, altså. Det holder med en ting. Eller to. I tillegg til Details og Vogue. Dette klarer du. Yes we can osv.

Nuss og suss,

TB

P.S! Om ikke annet så for nostalgiens skyld - her er Robert Pattinsonøredobbene jeg allerede er den stolte eier av:


Fra eBay.

Du husker vel hvor glad jeg ble?

PS! Part deux. Pass deg for å gå ute alene etter mørkets frembrudd. Jeg hører at en "seriemorder" (blunk blunk) er løs i Seattle...Tro det eller ei, jeg foretrekker deg varm og unsparkly.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar