tirsdag 23. februar 2010

Team Buffy er ett år i dag!

Jeg innrømmer at ettårsdagen kom litt brått på meg, og at jeg er helt uforberedt.


Fra Supershadow via New Moon Movie.

Jeg burde ha skrevet noe dypt eller morsomt om hvordan denne Twilightreisen har vært, hva jeg har lært, hva som har vært mest spennende, hvor artig det har vært, at om noen 22. februar 2010 hadde fortalt meg at jeg dagen etter skulle starte opp en Twilightblogg, med et navn som ikke har noe med Twilight å gjøre, at jeg ett år senere ville ha skrevet 1176 innlegg - mer enn halvparten av dem om Robert Pattinson - ville jeg ikke ha trodd dem...Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne eller hva jeg skal si.

Ok da. Jeg gir det et forsøk.

Jeg valgte ikke Twilight. Twilight valgte meg. Twilight rammet meg som lyn fra klar himmel. Robert Pattinson er mitt livs eneste religiøe åpenbaring. Sånn er det bare, og jeg aksepterer det. Jeg rett og slett bare MÅTTE gjøre det her - og når det er sagt: Fy faen så gøy det har vært!

Jeg angrer IKKE!

Fra Lucy Knisley.

Takk til alle som har lest og kommentert - både fra starten og etterhvert - ikke minst til vennene mine som har delt besettelsen/holdt ut med meg, og ikke minst: MIML. Det var kanskje ikke akkurat det her du hadde i tankene da du foreslo at jeg skulle få meg en hobby, men du har støttet meg hele veien og tatt Robert Pattinsondyrkingen med knusende ro. Takk!

Men det er ikke over. Vi har en haug med ting å se fram til i 2010, ikke minst mer av det her:


Fra 7agesofrock via Robsessed.

Faktisk tror jeg dette bare er begynnelsen...

3 kommentarer:

  1. GRATULERER TEAM BUFFY! Jeg tror nok mannen i ditt liv trodde det skulle gå over sånn rundt sankthans i fjor. Jeg synes han fortjener all heder og ære, spesielt med tanke på at han faktisk var den som ga deg Lomme-Edward. Hvis ikke det er ekte kjærlighet, så vet ikke jeg.

    Det har vært veldig god underholdning, og ikke minst en god pep-talk når man tenker at man selv har mistet litt grepet, tatt litt av, redd for intervensjon - da tar jeg meg en tur innom og føler at bitene faller på plass. Verden er fortsatt den samme og jeg er ikke gått inn i fjortismodus.

    Jeg regner med dagen feires med cosmos og what not.

    Hipp hipp!

    Hepp hepp!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med dagen, Team Buffy!!! Jeg har hatt så utrolig mye moro av denne bloggen, og hadde det ikke vært for deg hadde jeg aldri i verden kunnet dyrke "hobbyen" min så langt som det gikk!
    Jo, det har vært en stille periode nå, RL tok meg igjen, og hverdagene overtok! Men jeg er veldig veldig glad for at det ikke stopper opp her :)

    Gleder meg til å følge med videre :)

    SvarSlett
  3. Takk:-)

    Og ikke minst takk til dere også - trofaste lesere og komentatorer. Det er gøy!

    Du er veldig presis i dine antagelser, Agent A. MIML sa i går at han hadde trodd jeg var lei til sommerferien i fjor...Men han tar det med godt humør, og lider gjerne for min besettelse (i dette tilfellet viste det seg at Details og Vogue veide halvannen kilo, som han måtte slepe med seg i håndbagasjen fra USA).

    SvarSlett