lørdag 20. mars 2010

7 minutter Eclipse

Slusene er åpne!

Det er en bra dag å være Twilightblogger, samtidig som jeg bare vil ligge på sofaen og kose meg med Bellaboksen min! Også kjent som luksusproblem eller en vinn-vinn situasjon. Wohoo!

Her er den samme sniktitten på Eclipse som vi så for noen dager siden og som er i Bellaboksen, bare mer.

Vampyrtrening, stuntkoordinering, den etterhvert berømte druespisingen til Jacob (jeg skrev virkelig Jacob først, srsly) Taylor...Jeg så til og med et glimt eller to av Bella som bæres gjennom skogen!

Det hele avsluttes med den nye scenen med Edward og Bella i sengen.


Fra Fanpires23 via Thinking of Rob.

2 kommentarer:

  1. Jeg leste idag (det er sikkert gammelt nytt...) at Meyer har skrevet en kortroman om Bree? Den ligger gratis på nett fra 7 juni eller noe sånt!

    Jeg henger etter merker jeg, får jo ikke med meg noenting!! Visste du dette??

    SvarSlett
  2. Hallo!

    Jeg har fått det med meg, men har ikke blogget om det enda...Den kan forhåndsbestilles også

    http://www.amazon.com/Short-Second-Life-Bree-Tanner/dp/031612558X

    SvarSlett