tirsdag 9. mars 2010

Jeg tar det tilbake!

Å, som jeg angrer!

Jeg gjorde det jo bare fordi jeg var for lat til å skrive en analytisk, dyptpløyende artikkel om feminismen i det 21. århundre uttrykt gjennom interessen for fenomenet Twilight - nærmere bestemt det kvinnefrigjørende ved at millioner av kvinner uttrykker sin seksualitet på verdensveven ved hjelp av objektivisering av Robert Pattinson, skriving og lesing av fan fiction, og whatnot, for ikke å snakke om at Bella tross alt også har egenkaper som kan være et forbilde for unge kvinner i dag.

I stedet tok jeg altså den lettvinte løsningen med å erstatte Rob med KStew. Det funka ikke. Jeg. Må. Ha. Hot. Rob. Nå.

Neste år skal jeg være litt mer forberedt, og skrive den der artikkelen. I år hopper jeg rett til HOT Pattinson:


Fra HeidiForReal1.

4 kommentarer:

  1. Moviefone stilte global warming-spørsmålet ditt! :p Grattis ;)
    http://insidemovies.moviefone.com/2010/03/08/robert-pattinson-interview-remember-me-co-stars/

    SvarSlett
  2. Takk! Det er bare helt fuckings fantastisk!

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig ;) Kan ikke forestille meg hvordan det føles å ha stilt et spørsmål som slår an hos Robert Pattinson *sukk* Lucky girl!

    SvarSlett