tirsdag 9. mars 2010

Robert Pattinson snakker med Moviefone OG SVARER PÅ SPØRSMÅL FRA TB I NORGE!!! Det er meg! JEG. KOMMUNISERER. MED. ROBERT. PATTINSON

Jeg er død.

Robert Pattinson svarer på spørsmålet mitt! Sjekk ut 3:53!



Fra twibritneyfanmania.

Jeg klarer ikke å tenke klart akkurat nå. Dette er det beste som har hendt meg siden jeg fikk postet brevet mitt til Rob borte hos LTR.

Alle intervjuene - inkludert Emilie de Ravin, Pierce Brosnan, Chris Cooper, Will Fetters og Allen Coulter - finnes borte hos Moviefone.

10 kommentarer:

  1. Fantastisk!!!! Som han sier, det mest kreative spørsmålet. GO TEAM BUFFY!!!!

    SvarSlett
  2. Så bra!! Du slår an hos Robert Pattinson! :D dødskult :D

    SvarSlett
  3. Jævli bra TB ;-D
    Beste reaksjonen av alle spørsmålene ..!
    Haha jeg ler enda.. :-P

    SvarSlett
  4. Takk og takk!

    Jeg er fortsatt helt i svime - tenk at Robert Pattinson ler av noe jeg fant på!

    SvarSlett
  5. Mai gådd!!!!!!! Dette er jo helt fantastisk!!! Utrolig kult, kjempebra spørsmål, og helt Robs humor tydeligvis!! Gratulerer! Svever du enda? ;)

    SvarSlett
  6. Yup, og kommer ikke til å lande på en stund:-)

    SvarSlett
  7. Og takk til deg, Bente, det var faktisk du som utfordret meg - for leeeenge siden - om å komme opp med de spørsmålene jeg ville stilt Robert Pattinson i et intervju. Global warming-spørsmålet var ett av dem.

    SvarSlett
  8. TB FROM NORWAY! Du er herved mitt forbilde. Gratulerer så mye, spørsmålet ditt fortjente virkelig å bli stilt. Vi må jo kontrollere at Rob er klar over påvirkningskraften han har globalt!
    Jeg må bare si at jeg svever. Jeg, som bare er en leser av TB from Norway. Jeg klarer ikke å sitte stille. Vennene mine ser rart på meg, men, men OMR!
    GRATULERER igjen!

    Vennlig Hilsen Ingeborg
    Trofast Leser

    SvarSlett
  9. Takk, Ingeborg:-)

    Superhyggelig at så mange gleder seg sammen med meg! Jeg deler villig vekk gleden med alle dere trofaste TB-lesere. Kan vi ikke bare si at jeg tok en for laget?

    SvarSlett