tirsdag 9. mars 2010

TB går i dybden på sin lykkeligste dag som Twilightblogger noensinne, kommunikasjonen med Robert Pattinson + verden går videre. Snart.

"I have to ask this question from TB in Norway..."


Slik begynte det.

Jeg har enda ikke helt landet etter at jeg så Moviefoneintervjuet der Robert Pattinson svarte på spørmålet mitt om global oppvarming - Do you feel any personal responsibility for global warming (because you're so hot)? Dette er virkelig det artigste som har skjedd meg som Twilightblogger!

Det morsomme var at virkeligheten ble enda bedre enn fantasien jeg hadde på forhånd om hvordan det ville bli når hvis dersom i tilfelle håp i helvete krysser fingrene Moviefone valgte ut MITT spørsmål. Det hadde jeg aldri trodd!

Noe sånt som: "That's pretty funny"(???)


Jeg var på vei ut døra og hadde egentlig ikke tid, men slang innom veven en tur for en rask sjekk (det kjipeste i verden vil jo være å ikke få med seg nyheten om at RobSten er offentlig). Og DER var Moviefoneintervjuet. Så jeg satte det på mens jeg tok på meg ytterjakka og forberedte en hurtigpost. Men så, der, helt til slutt, og jeg måtte spole et par ganger for å høre om det var riktig, kom spørsmålet mitt.

Det første som skjedde etter at jeg så intervjuet var - selvfølgelig, loven om alle tings jævelskap - at PC'en min kræsja og måtte restartes og jeg ikke fikk postet noenting (det kan jo være at the hotness hadde noe med saken å gjøre), samtidg som jeg allerede var altfor sent ute til en avtale.

"Yes, I do" + TB-utløst hårtafsing, innledende fase.


Så var det ringerunden. Den gjennomføres hver gang det skjer noe FANTASTISK og/eller VIKTIG i livet mitt, og går til et utvalgt knippe venner - de samme som jeg har tvunget til å motta e-postvarsel hver eneste gang jeg poster noe på bloggen (inkludert MIML, som filtrerer meldingene rett inn i en mappe han aldri leser, den sniken, men som på mange måter kanskje er like greit host host) men etter et års blogging må jeg forsikre meg om at de faktisk følger med, hvem vet om de faktisk finleser alt jeg skriver, liksom?

"It tortures me every day" + full hårtafsing.


Så måtte jeg få mora mi til å se intervjuet, og hun syntes det hele var storartet, selv om hun først hadde håpet på at jeg brukte anledningen til å spørre om noe VIKTIG (men hva er viktigere enn global oppvarming i dag???).

Rødmer han også? Litt?

Bilder knipset av moi.

Og sånn gikk dagen.

Jeg har hatt noen timers lykkerus, men nå er det tilbake til business. Vi har New Moon dvd'en, Bel Ami, Remember Me, hotties, KStew og whatnot å konsentrere oss om. Så over til det.

Snart.

*men i dag er jeg verdens lykkeligste Twilightfan*

3 kommentarer:

  1. Har ikke ord.

    Jeg er verdens nest lykkeligste Twilightfan, på dine vegne.

    Ps! Din blogg er den eneste bloggen jeg følger, den er virkelig bra! Dessuten poster du en del herlige ting om den vakreste hårtafseren i verden, hvem kan motstå?

    SvarSlett
  2. Bare, AKKURAT det personen over sa :p JEG ER LYKKELIG PÅ DINE VEGNE!!! og hadde ikke klart å skrive noe annet eller tenke på noe annet resten av... året.. :p gratulerer :D <3

    SvarSlett
  3. Takk! Jeg må innrømme at jeg kommer til å leve på dette en stund. I går spilte jeg videoen om og om og om igjen, mens MIML lo av meg (men var glad på mine vegne:-)

    Det er jo også koselig at dere andre syntes det var gøy også!

    SvarSlett