onsdag 28. april 2010

Buffys Anya Emma om Twilight, Rob og Battlestar Galactica

Siden jeg hadde den gode ideen å kalle opp bloggen min etter den beste vampyrserien noensinne, ever, ja, jeg tenker fortsatt at den er bedre enn True Blood, selv om jeg liker å tenke på dem som ikke-konkurrerende størrelser, og nå skriver jeg meg bort, igjen, for det jeg skulle si var:

Emma Caulfield, nærmere bestemt Anya i Buffy, hun som er redd for kaniner, du vet (muahahaha), intervjues, og uttaler seg om Twilight og Rob. Med andre ord - vi har en syntese av Buffy og Twilight.

Og ikke nok med det - hun synes Battlestar Galactica antakelig er den beste tv-serien noensinne. Wohoo! Go Emma!


Fra eksnead via Spunk-Ransom via Robsessed.


2 kommentarer:

  1. Off-topic: Bill Condon som regissør!!!

    SvarSlett
  2. Takk! Endelig skjer det noe!

    SvarSlett