mandag 26. april 2010

Eclipse-alt-mulig, med en dæsj The Host

Plutselig kom det en haug små og store Eclipsenyheter, Eclipserariteter, Eclipsemorosaker og whatnot.

Her er en video jeg fant borte hos His Golden Eyes, som tar for seg The Host, Twilightspoof, og hvilke prosjekter Twilightstjernene jobber med:



Da jeg hørte Twilightmusikken fikk jeg lyst til å se Twilight igjen! Igjen.

Forresten - her for en stund siden spekulerte vi på hva som skjedde med The Host, og jeg har gravd fram litt info: Om filminnspillingen og et nyskrevet utdrag fra boka.

Hitfix mener Eclipse blir en av sommerens største filmer. Duh. Som om vi ikke visste det!

Twi-fecta har laget en hylmorsom, kritisk gjennomgang av Eclipstraileren, og konkluderer blant annet med at de parykkansvarlige bør siktes for forbrytelser mot menneskeheten. Herlig. Kostymene og sminken får også gjennomgå:




Begge fra Twi-fecta.

En nærstudie av Eclipsetraileren avdekker Seth:


Fra Twi-fecta.

For ikke å snakke om RINGEN:



Ringen kan kjøpes i flere varianter.

Nordstrom kommer til å selge Bella og Alice sine klær. Jeg hører også at de kommer til å selge helfigurs papp-Edward. Helfigurs. Papp. Edward.

*Yogapust*

Hvis vi ser ENDA NÆRMERE etter, kan vi også se Bellas armbånd:


Via Eclipse Movie.

Det har også kommet flere promobilder, her er Bree:


Via Eclipse Movie.

Av en eller annen grunn har den spanske versjonen av Eclipsetraileren andre bilder av Seattle, mens resten er helt likt. Mørk, truende skyline er byttet ut med dagsbilder av Space Needle. Hvorfor?

Den franske og tyske traileren finner du her.

Sangen (og nå føler jeg meg flink) som brukes i Eclipsetraileren er Two Steps From Hell av Underworld:


Fra soso1191 via Eclipse Movie.

Til slutt - Eclipsetraileren, bokstavelig talt:


Fra Tobuscus.

64 dager igjen.

5 kommentarer:

  1. Min lille teori angående hvorfor Seattle-scenen i den spanske traileren er forandret er at de spanske oversetterne fikk traileren før reshooten, og kanskje det var da en mørkere og mer dyster Seattle ble filmet?

    SvarSlett
  2. Never mind. Ser på eclipsemovie.org at det er nå de skal reshoote :p

    SvarSlett
  3. Men det har en sammenheng da, de jobber tydeligvis med å endre uttrykket og tonen i filmen.

    Det ble jo mye bedre når vi så Seattle om natten.

    Spørsmålet er om de nå jobber med å gjøre Eclipse mer skummel, eller om de skal ha inn mer av kjærlighetshistorien? Hvis jeg tolker ryktene om "konflikten" mellom Summit og David Slade rett, skal de vel ha inn mer av kjærlighetshistorien?

    Og det bringer meg over på det VIKTIGSTE: Kanskje KStew var i Budapest for å øve på replikker til re-shooten?

    Jada, jada. Jeg vet. Men det er en god fornektelsesfantasi:-)

    SvarSlett
  4. Hehe. Jeg ser logikken her ;) 2 måneder og 2 dager igjen :D

    SvarSlett