mandag 26. april 2010

Hva-enn-de-putter-i-vannet-fortsett-med-det, part deux

Sist var det litt skjorteløs Kellan, nå er det et utvalg vampyrhotties.

Keep it coming, boys.

Først tar vi turen til sjefsutfordreren, mistah Alex Skarsgård. Eric Northman himself. Hot, ja, men juryen er ute når det gjelder det nye håret.


Fra VMAN via Alex Skarsgård.

Xavier Samuel - vår nye Eclipsevenn Riley:


Fra VMAN via Eclipse movie.

Jamie Campbell Bower, også kjent som Caius, som IKKE dukker opp i Eclipse:


Fra Bellas Diary.

En ny dose Lutz:


Via Eclipse Movie.

For ikke å snakke om hottie Jackson:


Via Eclipse Movie.

Alex Meraz. Paul. Hell yeah.


Via Twilightblognet.com.

Ryan Kwanten aka Jason Stackhouse:


Via True Blood Twilight.

Bill. Bill Compton. Stephen Moyer. Jeg har en ting for deg. Også.


Via True Blood Twilight.








Hva? Ingen Robward?

Ok, da. Selv om jeg tror jeg har postet det her før, eller i hvert fall et som ligner veldig. Som om det er nøye:


Via Robert Pattinson Source.

6 kommentarer:

  1. Like the hair. Det får ham til å se yngre ut. Og HELLO RYAN!!! Bill, not so much. Ser ut som han prøver å ta en Patrick Swayze. Nobody puts Patrick in a corner, und so weiter.

    Hva sier du, var det flere bilder. I'm blinded by the light (tamtidam)

    SvarSlett
  2. Hva? Jeg ble sensuret av min egen blogg og fikk ikke til å skrive noe. Prøver igjen.

    Jeg skjønner INGENTING. Patrick Swayze??? Fullstendig enig i at man ikke skal kødde med PatSway (er det forresten å kødde med PatSway å kalle han PatSway?), men ser ikke sammenhengen.

    Det eneste jeg kan være med på er at Bill gjør det samme for meg som Orry Main gjorde en gang i tiden. Kanskje mer.

    SvarSlett
  3. Sveisen, skjorta, blikket

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke gi etter. Men OM det er en tribute til Swayze kjenner jeg på meg at det er helt greit.

    Jeg forsøkte forresten å google PatSway. På bildene fra både Dirty Dancing og Nord og Sør har han en stor, krøllete hårdott i luggen.

    SvarSlett
  5. Jeg har aldri likt Patrick Swayze (altså, utseendet!), men BILL derimot!! Yes please! De kan IKKE sammenlignes!! *fornærmet*

    Sveisen til Alexander... neineinei! Og Ryan Kwanten er bare superSØT synes jeg! Han er så enkel som Jason, helt herlig!!

    Jeg har jo på noen dager hatt maraton med The Tudors og fått øynene mer og mer opp for Henry Cavill. Var det ikke han du skrev om en gang, at han var vurdert for rollen som Edward? Jeg er nesten litt lei for å si det, men han KUNNE vært Edward!!!! Han VIL jeg se i Twilight, han hadde passet PERFEKT med "fangs" ;))

    SvarSlett
  6. Henry Cavill ble aldri vurdert for rollen, fordi han var for gammel.

    Men han var Stephenie Meyers drømmekandidat, og den hun alltid hadde sett for seg som Edward i en film. Men hun innså at det ikke gikk, og hun var helt fornøyd med Rob når det ble han:-)

    Hun skriver om det her et sted på hjemmesiden sin.

    SvarSlett