fredag 23. april 2010

Eclipsetraileren!

Jeg kommer inn døra etter å ha vært på Remember Me, og hva ligger og venter på meg? ECLIPSETRAILEREN!

Oppdatert - jeg la ut den offiselle fra youtube slik at den ikke forsvinner:


Fra OfficialTwilightFilm.

Jeg skal aldri forsøke å gjette akkurat NÅR sånne ting kommer på lufta igjen - det er jo umulig å forstå! Men jeg aner en liten lekkasje her...den er ikke publisert i de offielle kanalene enda...

Åja, Oprah publiserte den på hjemmesiden sin! Etter showet som gikk 9 AM...Her er en lenke til traileren med Oprah og Dakota fra Oprahshowet. På slutten sier Oprah at alle Twilightstjernene (Rob! Kristen! Taylor! Dakota?) vil komme på Oprah 13. mai! Klokka ni tre fire fem midnatt la la la

Vampyrhæren!


Whatev.

Lurer på om jeg skal begynne å si vampyractionthrilleren Eclipse? Det ser ut som det blir noen heftige slåsscener!

Hvor kult er ikke det her?


MTV har allerede analysen av traileren klar + en gjennomgang scene-for-scene. Det har Filmdrunk også, for de som liker å bli gjort narr av, mens Fearnet snakker om de åtte tingene de elsket. Veldig enig med Fearnet!

En dæsj romantikk...


Mange flere screencaps finner du her!

Edward viser muskler.

Alle screencaps fra Thinking of Rob.

Da var det bare 67 dager igjen til filmfenomenet verden venter på!

Forresten - livechatten i natt kommer HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar