lørdag 24. april 2010

Vintage Rob: GQ-bildet i HQ

Med ett var jeg tilbake til tida for et år siden da jeg var på desperat utkikk etter det amerikanske aprilnummeret av GQ. Og desperat forelska i Robert Pattinson. Ikke at det har endret seg all verden, men vi er over i en mer etablert fase. Det er forøvrig helt normalt å referere til sitt "forhold" med Robert Pattinson som "vi". Helt sant.

Jeg holder fortsatt en knapp på at det er det beste photoshootet med Rob noensinne (selv om jeg av og til lar meg rive med av sånt som VAnity Fairbildene eller Dossier, for ikke å snakke om Rob au naturel a la Soho Apple Store Rob eller andre herligheter...).

Nok snakk, TB.

Over til godsaken. Bildet er stooort - så gjør plass på alteret, eller Robveggen eller hva du nå har tapetsert med bilder allerede (også normalt og ingenting å skamme seg over). Klikk. Nyt:


Via Thinking of Rob.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar