onsdag 16. juni 2010

Junaiten, Hot Rob og hvordan skal dette gå?

De siste dagene har hodet mitt vært et litt annet sted enn på Team Buffy og Twilightblogging. For endelig, endelig har tiden kommet for min store road trip i Junaiten. De neste fire ukene skal jeg og to venninner krysse USA fra San Francisco til New York, med stopp i blant annet Las Vegas, Santa Fe, Dallas og Chicago.

På en måte er det verste mulige tidspunkt å forlate min vanlige plass foran PC'en og internettstalkingen av anything Twilight den grundige researchen av fenomenet Twilight. På den annen side tror jeg ikke det er noe bedre tidspunkt å reise til USA på for en Twilightfan.

Jeg er utstyrt med kamera og Lomme-Edward (MIML må være igjen hjemme), og skal forsøke å få blogget om mine (eller skal jeg si våre? Jeg tror Lomme-Edward gleder seg) Twilightopplevelser - med Eclipsepremieren som høydepunkt - og kjenner jeg meg selv rett vil jeg benytte enhver anledning til å komme på nett. Men jeg kan ikke love daglige oppdateringer og hotte videoer eller jevnlige oppdateringer av andre godsaker den neste måneden.

Jeg kan allerede kjenne abstinensene av å ikke være garantert mitt daglige Robfix.

Men det er i morgen. I kveld er det fortsatt du og jeg, Rob. Du og jeg.


Fra TheGinajuicy.








*to minutter senere: Det skader vel ikke å sitte oppe litt og se hele intervjuet Rob gjorde med MTV?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar