lørdag 19. juni 2010

TB oppdaterer seg på siste dagers Eclipsesnacks, og ikke minst Robert Pattinsons sexliv

Wohoo fra Junaiten! Nærmere bestemt Twilightisco San Francisco.

Etter en lang og strabasiøs ferd og noen timers skoshopping (det er viktig å prioritere - Golden Gate Bridge står der liksom, mens skosalget på Macy's bare varte i en dag), er det endelig på tide å oppdatere seg på litt Eclipse.

For å være ærlig har jeg ikke sett så mye Twilightgreier enda, bortsett fra på forsiden av sladrebladene på flyplassen, men jeg har som sagt tilbragt mine første timer i Junaiten inne i en skobutikk to kvartaler fra hotellet.

På den annen side stilte venninna mi opp i Robert Pattinson sex-skjorta (vi vet alle hva det betyr), og på direkte spørsmål om hva faen dette var hun hadde hatt kontakt (eller skal jeg si "hengt") med Rob i det siste,svarte hun: "Synes du ikke jeg fortjener det?".

Jeg velger å overse.

Det kommer virkelig nye klipp daglig, men er dette virkelig den 13. TV-traileren? I så fall, jøye meg:-)


Fra OneLuckyKid.


Jeg tror de har rett:


Fra O.

De har ikke 13 TV-trailere borte på den offisielle Twilightsiden, men de er da også litt trege - det kan gå både en og to uker fra første gang vi ser noe til det er "offisielt". Dessuten går jeg litt i surr - er denne, "Ready", hwlt ny eller ganske lik? La meg på dette tidspunktet minne om at jetlag og overtrøtthet er som å ha høy promille.

Den her har jeg også missa. Team Riley, anyone? For ikke å snakke om Jasper (selv med det håret...)



Youtube, you are my life now. Og Eclipse Movie kommer ikke så langt bak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar