onsdag 9. juni 2010

Mer skjortekonspirasjon, i tillegg til at skjortekonspirasjonen tar en ny, uventet retning: Kristen og...Ashley?

Da jeg var i bryllup for noen uker siden, opplevde jeg en episode jeg helt har fortrengt. Da vi spiste frokost i frokostsalen dagen etter festen, delte jeg bord med ei jente som hadde på seg denne skjorta.

Spørsmålet blir da: Har hun hatt seg med Robert Pattinson? For ikke å snakke om - deler Rob ut skjorter til sine erobringer? Eller det den samme skjorta som går på rundgang? Et slags postmoderne sex-skjorte-kjedebrev eller den materielle manifestasjonen av at vi alle kjenner hverandre i 6. ledd?

Jeg fikk meg ikke til å spørre hun jenta om hun faktisk hadde. Det finnes liksom ikke noen naturlig måte å snike inn spørsmålet "forresten, har du ligget med Robert Pattinson?" naturlig i en samtale med folk du ikke kjenner. Dessuten er det gøyere å spekulere og konspirere og anta ting enn å finne ut av dem!

Det var derfor jeg ble så overrasket når jeg fant det her bildet i dag:


Fra Marie Claire via Twilight Lexicon.

Kristen og Ashley, liksom. Det har jo alltid vært Kristen og Nikki som har vært fake lesbians, men nå, dette. Og hva betyr det? Slutten på RobSten? Begynnelsen på slutten av RobSten? Er det noen av dem som IKKE har hatt seg med hverandre (her utelater jeg Taylor Lautner, det er åpenbart at han sparer seg til ekteskapet)?

Og om ikke dette er nok, borte hos Marie Claire kan du være med på å diskutere hvem av Kristen og Ashley som stylet t-skjorta best.

Hvis Kristen Stewart var Gud ville vi alle brent i helvete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar