fredag 30. juli 2010

Eclipse! Wohoo! Hottie!

Oooops, klokken er over midnatt og jeg har ikke postet dagens hottie enda, men jeg har verdens beste unnskyldning: JEG HAR SETT ECLIPSE IGJEN! ENDELIG!

Og jeg likte den mye bedre nå enn første gangen jeg så den! Mer om Eclipse i morgen. Må legge meg nå.

La meg bare nevne...ok, da.

I morgen.




(leter etter egnet hottie på verdensveven)




Men kan ikke bare poste hottievideo eller legge meg uten litt Twilightherlighet også, her i form av en nydelig, litt annerledes, video (er det det her som kalles tenåringsangst?):


Fra emisoad.

Åja, hottie.

Eller litt Edward og Bella. Og det er jo strengt tatt nærmest identisk:


Fra TforTwilightSaga.

OME - er ikke dette hot, og rått, vet jeg ikke:


Fra evelinagreece.

*Edward*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar