søndag 18. juli 2010

Hjemme igjen og hvorfor vi elsker Robert Pattinson

Wohoo!

Det har gått noen dager siden sist, jeg vet, og selv om det fortsatt er ferie og jeg er litt lat enda blir det mer blogging fra nå av. Lover!

Jeg er hjemme igjen fra min aldri så lille roadtrip over dammen, og selv om jeg et øyeblikk her var lei meg for alt jeg IKKE fikk med meg (In-N-Out Burger - som viste seg å være en vestkystting som jeg ikke rakk å gjøre på vestkysten, eller å faktisk SPISE en Hot Pocket, selv om jeg har holdt i en, eller i hvert fall venninna mi har holdt i en, det var hun som syntes jeg var pysete som sto og snikfotograferte gjennom glassdøra til fryseskapet på bensinstasjonen og resolutt fisket ut en pakke jeg kunne fotografere skikkelig, og ikke minst skam over all skam, hvordan KUNNE jeg osv osv: Jeg glemte å ta på håret til Voks-Pattinson, og til dette vil jeg si at jeg rett og slett ikke var meg selv på Madame Tussauds, det var mer som en ut av kroppen- opplevelse hele greia, på bildet mitt sammen med Voks-P er jeg 50 % shy girl og tør nesten ikke å røre han samtidig som jeg er 50 % i ferd med å hoppe på han, sann historie, og etter at bildet var tatt bare stakk jeg), synes jeg turen var en suksess når det gjelder alle ting Rob Twilight.

Her er de siste bildene fra New York, Central Park, Alice i Eventyrlandstatuen, Remember Me style:



Ok, ikke helt da...



Men han har vært der, og nå har jeg vært der (og hvorfor HVORFOR tok jeg ikke på statuen?) og dessuten var jeg ikke den eneste jenta som var og knipset den statuen, just sayin'.

Lomme-Edward stiller opp:




Tilfeldigvis var jeg også på indisk restaurant (to ganger) og spiste Chicken Tikka Masala og drakk Kingfisherøl. Uten å komme på at det var det Tyler spiste og drakk på daten med Ally før halvveis gjennom den andre middagen. Helt sant.

Jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg fortsatt er like Robsessed. Og hvorfor ikke? Det finnes en million grunner til det, og her er ti av dem, fra Cosmo:


Via Eclipse Movie.

Litt enklere å lese:

"1. He doesn’t date skanky chicks.
2. He isn’t afraid to be a goof.
3. He works sunglasses like James Dean.
4. He’ll whisper in your ear.
5. He has serious bedhead.
6.He’s just scruffy enough.
7. He walks like a tiger.
8. He always signs stuff for fans.
9. He’s sexy – even when he looks pissed off.
10. Uh…he’s really hot!"

Her er en til:


Dobbel smoking hotness (hi hi) via RAOR.

Sjekk ut mer herlighet borte hos Water for Elephants Film.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar