tirsdag 13. juli 2010

Voks-Pattinson: Bildebeviset

Wohoo!

Her er bildebeviset fra mitt besøk på Madame Tussauds tidligere i dag - ingen ringere enn Voks-Pattinson i all sin prakt:



Jeg kan samtidig rapportere at Voks-Pattinson er kjempehøy, høyere enn Papp-Edward, selv om de påstår at Papp-Edward er life-size. Så da jeg klemte Voks-Pattinson på bildet mitt (som jeg ikke kommer til å poste, det går rett i den private samlingen, he he) klamrer jeg meg fast klemmer jeg han i navlehøyde (jeg er bare litt over 1,60!).

*Papp-Edward klemmer jeg i brysthøyde...Ehhh...la-la-la*

2 kommentarer:

  1. awesome :-D Jeg var i London på madame Tussauds der jeg selfølgelig tok bilde sammen med Robert! Elsker bloggen din, følger alltid med på den! Stå på, digger deg <3
    For å si det sånn så har vi samme interessen!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk:-)

    Alltid hyggelig når noen liker det jeg driver med, og ikke minst deler den samme interessen!

    SvarSlett