mandag 5. juli 2010

Livet med Papp-Edward

Jeg må bare fortelle at de siste dagene av mitt liv har vært helt fantastiske. Årsak: Min nyfunnede lykke med Papp-Edward.

Ikke minst fordi MIML måtte være igjen hjemme i Norge, har det vært fint å ha en kompanjong å reise sammen med.

Her sitter Papp-Edward på toget og koser oss i kupeen vår. Edward er bare bittelitt stiv i hofteleddet:



Her er vi framme på hotellrommet i Chicago, og Edward passer på meg fra sin plass bak sengen:




For ikke å gjøre Lomme-Edward sjalu - han er også med. Her er vi et sted i Missouri, bare lettere skjemmet av kamerablitzen:



Til orientering - jeg KJØPTE min:-)


Fra silki1984 via Robsessed.

4 kommentarer:

  1. Jeg har bare en ting å si: LOL!!

    God tur videre. Hils Agent A.

    Hilsen ToveKr

    SvarSlett
  2. Takk for det:-)

    Vi får ta oss en tur på kino når jeg kommer hjem, tror jeg.

    SvarSlett
  3. Fantastisk :)) Pass på hvor du bretter'n når du skal hjem, da!!!!

    SvarSlett