lørdag 3. juli 2010

Ny rapport fraTwilightland, Twilightmat og, åja, Kristen Stewarts hår

Jeg har sneket meg til en halvtimes blogging mens vi pakker for å reise til Chicago, og burde kanskje ha blogget om bevis en og bevis to for RobSten, eller 10 gode grunner til å se Eclipse om igjen (jeg trenger ikke ti gode grunner, jeg vil bare se den om igjen, nå). Eller at Robert Pattinson kanskje muligens stammer fra Dracula (å Twilightverdenen, du skuffer meg aldri).

Men hvordan kan jeg tenke på det når Papp-Edward er blitt min? Ja, nettopp, en helfigurs Robert Pattinson Edward Cullen i all sin herlighet er MIN og bare min.

Om flyselskapet tillatter at jeg tar han med meg hjem vet jeg ikke, så det kan bli en kortvarig lykke. Men hvilken lykke!

Jeg klarte å pakke han ned før jeg fikk tatt bilde, men bildebevis følger ved en senere anledning.

Jeg har også hatt i meg en Blueberry Cobbler (Charlie, anyone?) og den var helt nydelig:




Dessuten må jeg dekke det siste innen Kristen Stewarts hår:



Og DER var tiden min ute for nå.

Kommer sterkere tilbake i Chicago.

Ta - da!

Videoen funnet via Gossip-Dance.

2 kommentarer:

  1. Åååå, har du fått deg papp-Edward! Jeg som må nøye meg med Lomme-Edward er så misunnelig!! Jeg håper inderlig at du får han med hjem (personliggjør pappfiguren med en gang, jeg føler allerede en binding til han selv om han ikke er min!)

    Imorgen skal jeg se Eclipse for tredje gang. Han også *hvisker* funnet en grei utgave på nett som nå ligger på ipoden min... noen scener må ses om og om igjen, og jeg får tårer i øynene hver gang, jeg... Selv om lyden er dårlig og bildet litt uskarpt i perioder (som når noen passerer kinolerretet i salen....eh....) Men, man er fornøyd med det man får!

    SvarSlett
  2. Hi hi,

    jeg må virkelig si at livet mitt har fått en ny dimensjon med papp-Edward ved min side.

    Jeg har likevel et stort hull i livet mitt der det å se Eclipse om og om og om igjen skulle ha vært...Men kanskje jeg kan snike meg unna et par timer? Chicago Schmicago, liksom...

    SvarSlett