torsdag 22. juli 2010

Twilight har mad skillz

Med fare for å bli den der håpløse bloggen som poster ting tre uker etter alle andre og tror de har funnet noe stort (de finnes sikkert!), må jeg dvele litt ved Twilight's Got Talent fra Lopez Tonight.

Jeg ramlet over noen videoer her jeg satt og leste meg opp på alle godsakene jeg har gått glipp av, og hadde helt glemt at jeg faktisk så litt av det her på TV da jeg var i USA - nærmere bestemt Billy Burke som gjorde et-eller-annet med munnen og Julia Jones som prøvde å treffe, og muligens traff, Papp-Edward med en amerikansk fotball. Noe som forøvrig må være forbudt ved lov? Eller i hvert fall burde vært forbudt. Fine Papp-Edward.

Uansett - dette er første gangen jeg ser alt, og det er jo artig å få med seg Twilightfolka sine mad skillz. Bare synd ikke Rob er med, det virker jo som om han har taket på dette med rokkeringer og fyrstikker. Eller han ble beskyttet mot seg selv.

Først ute er Boo Boo mini-Lautner Stewart, og Charlie Bewley (sistnevnte skikkelig glad for å havne sammen med Boo Boo - NOT):


Fra AllocatePlus.

KStew sjonglerer! Dette gjør jo MTV-ideen til Rob i hvert fall halvveis gjennomførbar!


Fra ouchimadiva.

Oooo! Det var DET Billy Burke gjorde. Han må ha dratt en del damer med det trikset. Og Julia må rykke to steg tilbake sammen med Charlie Bewley. Eller forresten, å treffe Papp-Jacob er kanskje tillatt?

Elizabeth Reaser og Peter Facinelli viser mad moves på dansegulvet. Å øyne, rens dere!


Også fra AllocatePlus.

Denne, derimot, er frisk og ny (fra i går, bare):


Fra LopezTonight via Eclipse movie.

Betyr dette at kroppen til Kellan Lutz bare ser så stor ut fordi hodet hans er så lite? Og vil det være alt jeg tenker på neste gang jeg ser Eclipse? Som er SNART?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar