onsdag 21. juli 2010

Twilight vs. True Blood - dukkeversjonen.

Som stolt eier av/innehaver/i et forhold til (de to første er for MIML, den siste er for Lomme-Edward, tror ikke han ville likt å høre meg si at jeg eier han) Lomme-Edward kan jeg i dag fryde meg over Twilight vs. True Blood i dukkeversjon. Nærmere bestemt Barbieutgavene av Bella, Edward, Bill og Sookie (eller SOKHEE, som Bill ville sagt).

Dessuten - hvem vil ikke høre hvem som har det verst av Bill og Edward? Spørrerunden fra 2.12 og utover var det artigste, synes jeg. "Vampire Diaries" ha ha!


Fra ItsJustSomeRandomGuy via Eclipse Movie.

Helt på slutten får vi til og med litt Jacob og Sam! En liten trøst for Team Jacob kan jo være at Taylor ser ut til å ha funnet tilbake til drømmedama (takk for tipset, Anonym:-)?


2 kommentarer:

  1. Jeg var i en lekebutikk her en dag for å finne bursdagsgave til fetteren min, og da så jeg at de hadde Edward-Barbiedukke. Jeg fikk fryyyktelig lyst på den, men siden den kostet 450 kroner lot jeg det være. Angrer litt, da :D

    SvarSlett
  2. Oj, det var dyrt! Men igjen, vi snakker tross alt Edward f-ckings Cullen.

    Sjekket på eBay, og det var like dyrt der - nesten 300 kroner pluss porto og antakelig toll og moms.

    http://dolls.shop.ebay.com/i.html?_nkw=edward+cullen&_sacat=237&_odkw=neca+edward+cullen&_osacat=237&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

    Tror jeg får holde meg til Lomme-Edward enn så lenge. Selv om Barbie-Edward hadde gjort seg godt i samlingen...Forresten får du Lomme-Edward til halve prisen:

    http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=edward+cullen+action+figure&_sacat=0&LH_BIN=1&_odkw=edward+cullen&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

    Jeg fant også noen andre godsaker inne på eBay (når jeg først var der, farlig, farlig) - som det her:

    http://cgi.ebay.com/New-I-Love-Edward-Cullen-Nailz-by-Me-Nail-Decals-/230401267844?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35a4fc5884

    SvarSlett