fredag 13. august 2010

Water for fuckings Elephants, eller de 5 viktigste tingene å vite om WFE for deg som har vært på ferie

I går fikk jeg det for meg at jeg hadde blogget altfor lite om Water for Elephants, og at det lille jeg hadde blogget om WFE bare stort sett handlet om hvor HOT Robert Pattinson ser ut i tredvetallskostyme og tredvetallshår.

Strengt tatt er dette gamle nyheter, men jeg er vel ikke den eneste som har hatt ferie!

Til mitt forsvar vil jeg også si at han er skikkelig hot. Bildebevis:


Via Thinking of Rob.

Men - og dette er sant - etter å ha skrevet langt, dyptpløyende og inngående og lastet opp en haug bilder og videoer, bestemte Blogger seg for å være vrang og slettet hele greia i stedet for å la meg poste det.

Så nå tar jeg kortversjonen:

1. WFE er en nydelig bok - kjøp den og les den! WFE-manuskriptet var en kjemefin adapsjon (ja, jeg måtte laste det ned og lese det og jeg elsket det og send meg en e-post hvis du vil ha det).

Den handler om den unge nesten-veterinæren Jacob Jankowski som på tredvetallet en gang hopper på et tog som viser seg å være et omreisende sirkus. Sorger, gleder og aldri så lite kjærlighet følger.

Her gir Rob oss enn kjapp innføring (snakker først om Bel Ami).

Robkowski på toget:

Via Eclipse Movie.

2. Hvis du vil ha med deg alt om WFE, anbefaler jeg bloggen Water for Elephants Film. Set-stalking på sitt ytterste, historier fra statistene, bakgrunnsinfo (sånn som at Rob spiller mot flere Oscarvinnere), bilder...


3. Rob er fantastisk hot. Sa jeg det? Hele tiden.

Flere bildebevis:


Via Eclipse movie.


Via Thinking of Rob.

4. Noe av det morsomste som skjedde under innspillingen var at de reiste til den lille byen Chattanooga, Tennessee, noe som medførte Robmania og andre herligheter (hvem som fikk se/møte Rob, hvem som IKKE fikk se/møte/Rob, det økonomiske løftet det ga byen osv osv).

Søt video:


Fra WRCBtv.com via TheRobsessedblog.

Rob ankommer flyplassen i Nashville (eller reiser):

Fra Eclipse movie.

Rob besøker den lokale spillebula i Chattanooga:

Via Loving Rob.

5. Det er bare 244 dager igjen til premieren. Wohoo!

Robkowski vinker adjø.

Via Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar