onsdag 1. september 2010

Månedens fans: Twilightlykke (les: Roblykke)

Jeg tyvstartet litt den her måneden med å poste det fantastiske klippet av jenta som bokstavelig talt faller for Kellan Lutz. Men Månedens fan er noe av det gøyeste jeg gjør.

Det skiller seg kanskje ikke alltid fra alt det andre Twilightrare jeg poster, men det er i alle fall ment som en hyllest til alt det CRAZY Twilight fører med seg. Her kastes ingen stener, altså. Hadde jeg ikke hatt MIML til å passe på og sette ned foten kunne huset mitt fort sett slik ut.

Denne måneden tenkte jeg derfor å poste et knippe artige fanbilder fra Twilightbildesamlingen min (som viste seg å være Robbildesamlingen min) - litt herfra og litt derfra, men pur glede og latter og lykke fremkalt av Twilight:

The hug. Ahhhh.


Twilight-Edward. Elsker posituren til hun i turkis skjørt.


Sjekk pappatøflene til Rob:-)


Stoppet han mon tro?


Filmstjerna.


Kjærlighetsbrev på bilen til Rob (!). Ja, han vil magisk forelske seg i deg etter å ha lest det brevet.


Anonym fans deler herligheten.


Papp-Edward er populær.


Tenk om det var meg!


Et perfekt øyeblikk for hun nede til venstre.


Det er nesten som å se undertegnede og Voks-Pattinson i New York, bare at jeg var hakket mer intens og klengete:-)


Ingen kommentar.


Kelly Clarkson og Papp-Edward. Vakkert.


Enig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar