onsdag 6. oktober 2010

Lomme-Edward reiser til Forks

Hvorfor skrive om at Eclipse nå kan forhånsbestilles på DVD og Blu-Ray eller siste nytt fra Twilighthåndmodelldama (srsly - selge epleduftende håndkrem på Twilight Conventions?), at virkelige mennesker har Twilightbryllup (litt) eller ikke minst at IMDB har kåret Melinda Sordino i Speak - spilt av Kristen Stewart - til en av de beste kvinnelige rollene det siste tiåret. Hun danker ut noen skikkelig store filmnavn som Meryl Streep og Kate Winslet, og jeg kan skjønne det, fordi Speak er ikke bare god, men en viktig film. Wo Duh-hoo!

Men så kom dette presserende behovet for i stedet å konsentrere seg om Lomme-Edward.

Hun som laget videoen skriver: "Run Edward Run! Join Pocket Edward as he takes a run around Kalaloch, Forks and Port Angeles, WA on the Olympic Peninsula."

Jeg storkoste meg gjennom hele greia, og ble påminnet om at jeg selv satt og tok bilder av Lomme-Edward ut av bilvinduet gjennom store deler av Arizona i sommer. Helt normalt.

Men jeg knakk ikke sammen før helt på slutten da denne meldingen poppet opp: "No treaties were brokwn in the making of this video".

Å, Twilight.


Fra VitaminR70.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar