torsdag 16. desember 2010

Kavalkader, lister og annen galskap hotness

Det virkelige liv har endelig innhentet meg. Tidligere har jeg uforstående og hoderystende lest andre bloggere snakke om hvordan det virkelige liv har fucket opp deres Robsession og avskjært dem fra å tilbringe sine våkne timer i Twilightuniverset.

Men nå har det skjedd. Men jeg fortviler ikke, jeg ser fram til fjorten dagers juleferie med deilig masse tid til blogging, og da jeg kanskje til og med får blogget litt seriøst om Breaking Dawn (rett rundt hjørnet!), Robhotnessen som venter oss i 2011 (det er ikke over, det har bare så vidt begynt!) og kanskje til og med skrive posten Team Buffys roteloft med gode, gamle greier jeg har samlet opp over lang tid.

I dag: Kavalkader.

Ikke minst en herlig mulighet til endelig å lenke opp crazyvideoen med Double Rainbow Guy som OVERHODET ikke har hatt noe med Twilight å gjøre. Inntil han havnet i spotlight'en - på The Fab Life sin kjendisliste for 2010:


Fra Hungrybear9562.

Defintivt på dop. Vi mangler bare hoppe-Rob klippet inn for å gjøre alt perfekt.

Andre lister er årets 100 vakreste fjes, med Anna Kendrick, Bryce Dallas Howard, AShley Greene og Maggie Grace på lista. Og Teen Vogues liste over hvilke kjendiser som er de mest populære nettsøkene (Kristen mer populær enn Rob! Taylor mer populær enn Rob? Dakota? What what what?).

Ashley Greene er på bikinihottielista. Kristen Stewart er også med. Go Isle Esme! Selv om jeg tror Kristens holdning til å være på bikinilista er at det er det absolutte lavmål LOL!

Robert Pattinson er på lista over beste kjendishistorier, nærmere bestemt Robert Pattinsons skjegg (3:32):


Fra PopSugarTV via Gossip-dance.

Rob er også på hottielista til Reese Witherspoon. Aka favorittmotspiller. I følge media. Pytt.

Og hva slags listeår ville det vært om ikke RobSten var en av årets beste kjærlighetshistorier?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar